Copyright 2004 - DS Studio.
Wszystkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z Webmasterem

KANApa Literacka, 04. 04. 2011 r.
Nowość w naszym księgozbiorze:
"Zakupologia" - Martin Lindstrom

W pierwszy poniedziałek kwietnia do księgozbioru KANApy Literackiej dołączy książka pt. "Zakupologia" autorstwa Martina Lindstroma.

KANApa Literacka, 04. 04. 2011 r.

Książka Martina Lindstroma, uznawanego za marketingowego geniusza to podróż do wnętrza ludzkiego mózgu w poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie dlaczego kupujemy? Autor naprawdę ciekawie analizuje problem, gdzie zapadają decyzje o potrzebie posiadania, nabywania różnych rzeczy. Posiłkuje się przy tym działaniami największych światowych marek, które wykorzystują różne zabiegi i techniki, by obudzić chęć posiadania danej rzeczy.
"Zakupologia" w szerokim spectrum omawia zagadnienia marketingu, skupiając się na nowej metodzie badań rynku: neuromarketingu. Dzięki niej dowiemy się, co skrywa umysł współczesnego konsumenta. Jednocześnie dowiadujemy się, jak taką wiedzę można wykorzystać, aby dotrzeć do odbiorców, na których już dawno przestała działać reklama w tradycyjnej formie. Posiłkując się najnowszą wiedzą z zakresu neurologii, Lindstrom pokazuje, jak wielkie znaczenie podczas zakupów mają zmysły, podświadomość i neuroprzekaźniki.
Lindstroma fascynuje to, czemu jedne marki budzą nasze pożądanie, a inne nie. Autor "Zakupologii" rozwiewa mity na temat kupowania: uświadamia, że popularne marki mają wiele wspólnego z religią, a ostrzeżenia drukowane na paczkach papierosów wcale nie zniechęcają do palenia. Serdecznie zachęcamy do lektury!

Serdecznie zachęcamy do lektury!

4 kwietnia 2010

Powrót

 

 

AKTUALNOŚCI | O KANIE | NASZE PROPOZYCJE | PARTNERZY | KONTAKT
Start E-mail