KANApa Literacka, 04. 04. 2011 r. 
Nowość w naszym księgozbiorze: 
"Zakupologia" - Martin Lindstrom
 
W pierwszy poniedziałek kwietnia do księgozbioru KANApy Literackiej dołączy książka pt. "Zakupologia" autorstwa Martina Lindstroma. 
  
Książka Martina Lindstroma, uznawanego za marketingowego geniusza to podróż do wnętrza ludzkiego mózgu w poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie dlaczego kupujemy? Autor naprawdę ciekawie analizuje problem, gdzie zapadają decyzje o potrzebie posiadania, nabywania różnych rzeczy. Posiłkuje się przy tym działaniami największych światowych marek, które wykorzystują różne zabiegi i techniki, by obudzić chęć posiadania danej rzeczy.  "Zakupologia" w szerokim spectrum omawia zagadnienia marketingu, skupiając się na nowej metodzie badań rynku: neuromarketingu. Dzięki niej dowiemy się, co skrywa umysł współczesnego konsumenta. Jednocześnie dowiadujemy się, jak taką wiedzę można wykorzystać, aby dotrzeć do odbiorców, na których już dawno przestała działać reklama w tradycyjnej formie. Posiłkując się najnowszą wiedzą z zakresu neurologii, Lindstrom pokazuje, jak wielkie znaczenie podczas zakupów mają zmysły, podświadomość i neuroprzekaźniki.  
Lindstroma fascynuje to, czemu jedne marki budzą nasze pożądanie, a inne nie. Autor "Zakupologii" rozwiewa mity na temat kupowania: uświadamia, że popularne marki mają wiele wspólnego z religią, a ostrzeżenia drukowane na paczkach papierosów wcale nie zniechęcają do palenia. 
Serdecznie zachęcamy do lektury! 
Serdecznie zachęcamy do lektury! 
4 kwietnia 2010 
                        Powrót 
                       |